ENS VISITEN DEL CENTRE PEDAGÒGIC DE RHINELAND-PALATINE, ALEMANIA

Esta setmana hem rebut la visita de Kristina Fisher, del Centre Pedagògic de Rhineland-Palatinate,en Alemania. Kristina treballa des de fa anys dins del Marc de referència de les competències per a una cultura democràtica i li interessava principalment observar i conéixer els nostres projectes globals i interdisciplinaris i totes les actuacions que fem dins del Pla d'Acció Tutorial, del Pla de Convivència i el Pla d’atenció a la diversitat i inclusió educativa. Al llarg de dos dies ha pogut observar classes i productes finals d'alguns projectes, entrevistar-se amb diferents membres del claustre i parlar amb professorat i alumnat de les diferents matèries impartides al centre. Ha elogiat el treball i involucració del nostre centre per a dotar al nostre alumnat de les habilitats necessàries per al segle XXI.