GASTRONOMIA I PATRIMONI LOCAL

Durant el segon dia de la seua estada, l'alumnat italià que ens visita de Sardenya ha tingut l'oportunitat d'aprendre sobre la nostra gastronomia i patrimoni local.
Una part de matí es va destinar a fer un taller de plantes aromàtiques i després es va veure el seu ús de manera pràctica al preparar una sèrie de tapes populars en esta zona que van ser degustades pels nostres convidats a l'hora del pati.
En acabant, l'alumnat es va organitzar en grups i van fer una gimcana pel centre històric d'Oliva on l'alumnat havia de parar en 10 punts, escoltar una audioguia sobre la història del poble d'Oliva i la seua vinculació a la canya de sucre i la seda i respondre a les preguntes que apareixien en l'app dissenyada pel nostre company Miquel Gregori.
D'esta manera l'alumnat italià i el seu professorat acompanyant ha pogut aprendre gaudint amb tots els sentits.
I per a tancar el dia, l'alumnat del CFGS de Gestió i Allotjaments Turístics ens va mostrar com fer el nuc de la corbata dins del taller de protocol.