REBEM UN NOU JOB SHADOWING

REBEM UN NOU JOB SHADOWING
WE ARE HOSTING A NEW JOB SHADOWING

Dins del marc de la nostra Acreditació Erasmus+ en Educació Escolar rebem hui a Iva
Ročková, professora d'espanyol com a segona llengua estrangera en Zlín, República Txeca que ens acompanyara per a observar de manera directa les metodologies actives que hem implantat al centre.

Al llarg de set dies podrà participar de les classes dels projectes interdisciplinaris que tenim en l'ESO, dels grups que imparteixen àmbits, les codocències, el treball amb tècniques cooperatives, treball per projectes dins de les matèries i serà testimoni del projecte global que ha començat hui mateix a segon de l'ESO: Gregori Fashion Week. Aquest projecte que segueix una metodologia ABP conduirà el nostre alumnat de 2n ESO pels diversos aspectes del món de la moda mitjançant els ODS i tindrà com a producte final una passarel·la de moda el dia 5 amb roba creada per l'alumnat mitjançant materials reciclats.

Iva coneixerà, així, com treballem i quina visió tenim per al nostre centre a la vegada que ens enriqueix a nosaltres amb la seua pròpia experiència com a docent.
Una gran oportunitat que ens brinda el programa Erasmus+.

...
Today we have welcomed Iva Ročková, a teacher of Spanish as a foreign language from Zlín, Czech Republic, who is here to observe the active methodologies we have implemented at our school.
During seven days she will be part of the interdisciplinary project we have in our secondary education level, the "àmbits" groups, classes with co-teaching groups, cooperative techniques, PBL classes and she will be special witness to our global project for our year 2 students: The Gregori Fashion Week. This PBL project will help our students navigate different global aspects of the world of fashion focusing on the Sustainable Development Goals and will culminate in a fashion show on the 5th April where students will have created their outfits using recycled materials.
Iva will, thus, see how we work and what the vision for the future of our school is while we also learn from her own teaching experience.
Hosting her visit is a great opportunity that the Erasmus+ programme offers us.