El curs KA101 de formació del professorat per a millorar la inclusió educativa al centre que vam encetar durant el curs 2020 ha arribat a la seua fi. Hem fet observació directa a centres educatius amb gran experiència en inclusió a Suècia i Polònia i hem assistit a cursos de formació en Aprenentatge basat en Projectes (a Florència), Innovació i creativitat a l'aula (a Portugal) i sobre Necessitats Educatives Especifiques (a Portugal). Amb aquesta formació estem millorant l'eliminació de les barreres d'accés, participació i aprenentatge per a facilitar una educació inclusiva, equitativa i de qualitat. Agraïm al Servicio Español para la Internacionalización de la Educación el seu suport.
Obtén l'enllaç
Facebook
Twitter
Pinterest
Correu electrònic
Altres aplicacions
Comentaris
Entrades populars d'aquest blog
Vídeo de les Primeres experiències ERASMUS + a l'IES Gregori Maians #Erasmusdays2020
35 anys d'Erasmus+ Erasmus+ celebra 35 anys! Commemorem este aniversari al nostre Racó Erasmus+ celebrant l’Acreditació en Educació Escolar i les mobilitats en FP i Educació Superior! Seguim amb la internacionalització del @ies_gregorimaians amb Erasmus+.
LA CARTA ERASMUS D'EDUCACIÓ SUPERIOR PERMETRÀ A L'ALUMNAT DE CICLES SUPERIORS VIURE L'EXPERIÈNCIA ERASMUS+ Una vegada la situació sanitaria ho permeta, l'IES Gregori Maians reprendrà les mobilitats d'alumnat.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada